donderdag 17 september 2015

nog even tot 23 september: Nostradamus waarschuwt Geneve!

Het is even geleden dat ik iest gepost heb op mijn blog. Ik heb in de tussentijd mijn vierde boekje "kwatrijnen en dromen" op lulu.com gepubliceerd, waarin dus onder andere kwatrijnen in staan: voorspellingen die ik doe die door meditatie en observatie en de goddelijke kracht tot mij gekomen zijn.

http://www.lulu.com/shop/mento-bieker/kwatrijnen-en-dromen/paperback/product-22289832.html

Nu heeft Nostradamus 1 een kwatrijn gewijd aan Geneve, kwatrijn IX, 44. Dit begint met: "Geneve, Geneve, ontvlucht Geneve gij allen".
Ik vrees dat dit te maken heeft met de LHC in Geneve (zie mijn eerdere post hierover). Zelf voel ik me Nostradamus II en heb ik 3 kwatrijnen gewijd aan de LHC, toevalligerwijs (?) is de eerste ook nummer 44, namelijk kwatrijn 12,44 die dus te vinden is in mijn vierde boekje.
In dit kwatrijn schrijf ik:

"de LHC verbergt een oude jungle"

Even verderop, in kwatrijn 12,80:

"Op 23 september, alarm, de LHC,
een "kindje" geboren, elf doden,
...
the full circle doet even het licht uit"

Deze kwatrijnen lijken erop te wijzen dat er IETS UIT de LHC gaat komen, dat niet veel goeds voorspelt. Later kwam ik zelfs uit op 144.000 doden...

Op youtube heb ik een kort filmpje hieraan gewijd (en ik ben niet de enige die 23 september als een nare datum ziet, typ maar eens in op google of youtube die datum).

https://www.youtube.com/watch?v=eZS7KC3MaHU

Ik HOOP dat er niets bijzonders gebeurt, dan zit ik er gelukkig naast..

Gods zegen,

mento elia bieker

Geen opmerkingen:

Een reactie posten