zondag 12 juli 2015

Niemand kan het, maar toch voor de grap even proberen

Niemand weet de dag en het uur dat een vriend van mij (en van vele anderen) terug zal komen.

Hij heeft wel wat tips gegeven waar ik mee aan de slag ben gegaan.

Hij liet John zien dat er een rode maan zou zijn, en dat hij dan wat van zich zou laten horen.

Ik dacht: misschien wel op een herdenkingsdag zal die maan er zijn, een mooi rond aantal jaar nadat hij was vertrokken.

Hij zou me een lift geven naar een mooie plek dan, far far away from here met een bijzonder vervoermiddel.

Zeven jaar van ondertussen 360 dagen zouden we daar toeven, en dan weer back to the motherland.

Hij haalde nog een grapje uit met mijn geboortedatum kwam ik net achter, dat was leuk! Ook de geboortedatum van mijn broer Amvang (inclusief geboortejaar!) had hij erin verstopt.

Ik ben dan 62 jaar ondertussen, ijs en weder dienende, maar ik heb geen haast, ha!

Nou, het staat allemaal hierboven bij "dagenteller", zie maar!

    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten