dinsdag 30 juni 2015

de droom over de vrouwelijke profeet

uit mijn boekje: "alles komt god"

de droom over de vrouwelijke profeet

Op een nacht werd ik wakker uit een voor
mij heel bijzondere droom. Ik zette het
nachtlampje aan, pakte mijn droomschriftje
en de pen en schreef hem op:
‘Ik kom met Bianca op een locatie op de
Groene Hilledijk, het was een soort goedkope
keet op de plek waar nu de MacDonalds bij de
tramhalte is.
Er zijn een aantal sprekers en kunste-
naars.
Ik begin met de laatste: het is een
donkergekleurde, vrouwelijke profeet die de
eindtijd heeft berekend. Dit is volgens haar in
het jaar 2040!
In de droom geloof ik haar meteen, andere
aanwezigen niet (gelijk).
Ze heeft een kalender om een en ander te
verduidelijken. In de kalender waren een
aantal berekeningen verwerkt.
Ik zeg nog wel: “Niemand kan volgens de
bijbel toch de datum van de Tweede Komst
weten behalve God zelf?”
Helaas weet ik haar antwoord niet meer.
Daarna, nadat ik haar “tijdlijn” heb
overgeschreven, krijgt ze een aanval van
epilepsie.
Ik genees haar door haar aan te raken!
Er heerst daarna een blije sfeer terwijl ik
nog meer genezingen doe.’

Ik legde mijn pen neer en was even
perplex. Het jaar 2040 als jaar voor de
Tweede Komst van Jezus! Waarom niet? Het
zou wel fantastisch zijn als deze informatie in
mijn droom tot mij kwam, wellicht door de
Heilige Geest ingegeven.
Maarja, het was wel waar wat ik in de
droom aan haar vroeg: volgens de bijbel zegt
Jezus dat niemand, behalve God zelf, de dag
en het uur van de Tweede Komst kent.
Maar: wacht eens even…
Jezus heeft het over de dag en het uur,
maar niet over het jaar!
Wauw! Dat moest ik even tot me door
laten dringen.
Was de vrouwelijke profeet misschien
tegelijk een soort engel met een goddelijke
boodschap?
Dat ik haar ‘genees’ van haar aanval en
ook nog anderen genees, deed me denken aan
de periodes dat ik dacht dat ik Jezus was,
omdat Jezus natuurlijk ook veel mensen heeft
genezen. Misschien dat mijn genezingen een
vooraankondiging van de Tweede Komst sym-
boliseerden en er daarom een blije sfeer
heerste in de keet?
Dankbaar voor deze droom deed ik het
schriftje dicht en viel tevreden in slaap.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten